reklama

Som povrchná, no a čo!

Som povrchná. Neviem kedy sa táto vlastnosť začala u mňa prejavovať. Prenasleduje ma však na každom kroku. Povrchnosť začína vo mne a u mňa. Každý deň si umývam vlasy, nenamalovaná nejdem ani vyniesť smeti a svoje "slonie lýtka" maskujem ako sa len dá.  Sú  však dni keď som ochotná ukázať ich svetu (slonie lýtka). To ale len v prípade veľmi teplého počasia a za predpokladu, že  svoju povrchnosť nechám doma.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už ako malá som nemohla nosiť jedno tričko 2 dni za sebou. Keď som začala chodiť do školy, iné tričko som musela mať ráno a iné poobede. Nebolo to tým, že by som sa nadmieru potila. Proste mi to vadilo. A vadí mi to aj na iných. Nechápem, ako môže prísť kolegyňa do práce 2x v tom istom. Brŕŕ. Ide teplo a ja sa nemôžem dívať na tvrdé päty, krivé prsty na nohách a keď vidím ponožky v sandálkach chce sa mi vracať.

Povrchnosť ma privádza do šialenstva. Iní ľudia také veci neriešia. Ale ženské fúzy, mapy pod pazuchami, neoholené nohy to sú veci, nad ktorými rozmýšľam, keď čakám na zástavke MHD. Niekedy sa mi o tom aj sníva. Povrchnosť ma prenasleduje všade. Niečo ako zubatá vagína (vcelku haluzný film o cudnosti, zubatej vagíne, viere a zakázanom ovocí). Povrchnosť sa našťastie netýka značkových handier, aj ja si občas niečo kúpim na Miletičke. Vtedy zúri môj povrchný muž. Ale dlhá hipisácka sukňa, vyťahané tričko a ponožky v sandálkach, to nie! To ma naozaj vytáča. Bedrové nohavice, pneumatika a tričko? Ďakujem neprosím. Odpudzujúcich vecí je v živote tak veľa. Nehanbím sa za to, že posudzujem ľudí podľa výzoru. Predsa sa nebudem pretvarovať a tváriť sa, že to nevidím. Tieto hrôzostrašné veci priťahujú moje oči ako magnet. Sú všade okolo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Povrchnosť má jednu veľkú výhodu. Nezamestnávam mozog skutočnými problémami, ktoré  by ma mohli prevalcovať. Neriešim svoju sestru, komplikované rodinné vzťahy, zdravie resp. chorobu. S povrchnosťou je život jednoduchší, aj keď viem, že život je o úplne iných veciach. Hlavné je, že ma to všetko baví.Takže žiadne ponožky v sandálkach, chlpaté nohy, velrybý chvost, ženské fúzy, smrad a hor sa do ulíc. Leto začína.

Lenka Labuda Batakova

Lenka Labuda Batakova

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vydata a momentalne si uzivam "matersku dovolenku" ako matka, manzelka, milenka, kucharka, upratovacka, kamaratka a proste vsetko v jednej osobe 24 hodin denne Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu